Feeds:
Innlegg
Kommentarer

Archive for 15. juni 2012

Denne uka har gått i ett, men endelig er fredagen her! På jobben har det vært lærebokinnlevering og avsluttende undervisningsøkter i klassene mine, og hjemme har arbeidsoppgavene stått i kø. Hele mandagen gikk til vedarbeid og stabling. Katie var på røntgen på tirsdagen, og vi fikk bekreftet at det kun er i knærne hun har forkalkning. Katie var veldig flink og ble tøyd, bøyd og strukket, uten bedøvelse. Stolt av ungen min ❤ Når jeg kom hjem hadde Kent stablet resten av veden og tynnet litt på utkanten av tomta. Nice! På onsdagen dro Kent og jeg på hytta, der Kent klippet gresset mens jeg styret litt med andre ting. På kvelden møttes Stian, Gry og jeg for en agilitytrening. I går støvsugde jeg hele huset, vasket bad, satt opp knagger på bad og soverom, og Kent tok hovedrengjøring av bilen min og fikk vekk asfalt ved hjelp av parafin. Avsluttet med en liten skautur med bikkjene før det var dusjen og kvelden. I dag skal bilen pakkes før Gry og jeg reiser nedover til Sandefjord for konkurransehelg. Håper det blir en vellykket helg. Fokus; gjøre jobben min, være et hinder føre, gi Ami tid og ha trua  på meg sjøl.

Read Full Post »